תיאור

תיאור:

【חומר באיכות】איזון משטח עשוי באיכות גבוהה חומר TPE, סופר נוח, רך, עמיד, עור ידידותי, עמיד במים, להדוף זיעה.קל משקל, נייד, דמעה עמידה.

【לתנוחות מרקם】מרקם לתנוחות עיצוב על פני השטח של מאזן כרית זה לשימוש יחף או עם נעליים, עבור מזיע אימונים, מחזק את השרירים או המפרקים ניידות.עוזר לשפר את כוח הליבה, ומשפר קואורדינציה.

【בשימוש נרחב】איזון אימונים משטח מקורה תרגילים או פעילויות חוצות, כגון תרגילי יוגה, אימון כוח, שיווי משקל הכשרה, וכו'.זה גם יכול לשמש כרית מושב של כיסא office כדי לשפר את היציבה שלך.או ברך משטח לגינון, א footpad עבור עייף עומד שולחנות, מדיטציה, כרית או יוגה מגיני ברכיים.

【רב תכליתי משטח】מתאים לכל הגילאים, כל מיני סוגים של פעילויות.בקלות להשתלב בכל שגרת אימון גופני או אימון.יכול לאתגר תנוחות יוגה או להגדיל את רמת האימונים של תרגילים כגון סקוואט, lunges, ואז שכיבות סמיכה, כמו שטיח.

【טיפול קל】לאחר השימוש איזון pad, פשוט לשטוף, לנער עודפי מים, ייבוש אוויר.האיזון משטח מיועד חוזרות ונשנות שימוש מסחרי חדרי כושר, מועדונים, כמו גם כושר בבית סביבות במשרד.

מפרט:

חומר: TPE

עובי: 18 מ " מ/0.71 אינץ

חבילה כוללת:

1x איזון Pad

הערה:

בבקשה לאפשר מעט שגיאות עקב מדידה ידנית שונים צגים.

פרטים נוספים

מקור

סין

שם מחלקה

יוניסקס

MainKey6

יוגה אימון כוח הדוושה כורע מחצלת

מילות מפתח 1

אימון כוח

FM אנדרואיד המכונית

המותניים, זרועות, רכב חכם שחקן, 2 Din סטריאו לרכב, המותניים & הבטן תרגיל, הראש, הרגל, חזרה, יד, פרק כף היד, הרדיו ברכב נגן מולטימדיה, החזה, הליבה

MainKey1

משטח שיווי משקל

MainKey5

איזון מחצלת הכריעה עבור תרגיל קומה כושר

MainKey3

איזון כרית איזון הלוח עומד השולחן

MainKey2

איזון משטח יציבות גופנית אימון כושר

MainKey4

תרגיל משטח יציבות משטח עבה משטח לתנוחות

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5