תיאור

תיאור

ZS-450 סדרה איטום ומכונת חיתוך הוא סוג אחד של אוטומטי לחלוטין בלתי מאוישים L-סוג איטום וחיתוך מכונות, אשר נמצא בשימוש נרחב עבור זרימת ייצור או ייצור המוני.זה עם עבודה גבוהה יעילה, אוטומטית סרט האכלה ומכות המכשיר,באופן ידני מתכוונן המנחה הסרט מערכת האכלה פלטפורמה.אלה לוודא שהוא יכול להתאים עם גדלים שונים של מוצרים

תכונה

1. את איטום סכין מאמצת האמריקני "דופונט" טפלון ציפוי אנטי-דבק בטמפרטורה גבוהה עמיד מסגסוגת אלומיניום סכין, האיטום לא סדק, וזה לא קולה, לא מעשן, אפס זיהום.

2.הזנה אוטומטית, אורכו יכול גם להיות מותאם באופן אוטומטי תחת השליטה של עין חשמלית וטיימר.את זה גם עם מנוע אינדוקציה אשר יכול לקחת גרוטאות באופן אוטומטי

3.זה גם עם מיובא זיהוי הפוטואלקטרי מערכת עבור אופקי ואנכי זיהוי,אשר קל לעבור על כיוון אחר, זה טוב בשביל דק קטן אריזה

4. המכונה מאמצת תצוגה דיגיטלית בקר טמפרטורה, מצויד מובנית PID פונקציה.את איטום סכין טמפרטורה הוא מדויק מאוד, ניתן להגדיר באופן חופשי.את איטום הסכין עצמו יש גם אוטומטית פונקצית הגנה כדי למנוע חיתוך החבילה באופן שגוי.

5. קל להתאים, אם אנו רוצים לשנות את השני אריזה מידות המוצרים.ואין צורך לשנות את התבנית ואת התיק לשעבר.

6. אטימה וחיתוך חלק של מכונה הוא מצויד פרספקס מגן כיסוי אוטומטי פונקציית השעון המעורר, אשר משפר באופן משמעותי את הבטיחות של המפעיל.

7. את כל הסט של מכונות באמת להבין ולהתחבר עם מאויש המבצע קו ייצור טוב.

יישום

הוא מתאים הפסיכולוג אריזה של ייצור המוני כמו תוכנה, מזון, קוסמטיקה, דפוס, פרמצבטיקה, ריצוף, קרמיקה, משקאות, חומרה ותעשיות אחרות.

לב

אנא שימו לב כי "המוכר של שיטת המשלוח" משלוח העלות היא רק על ידי הים (CIF) , לא כולל את יעד היציאה תשלום, כמו גם את המס , לקבלת מידע מפורט יותר , אנא צור קשר עם השירות שלנו.

פרטים נוספים

סוג

עמוד / שולחן

עם שקית ואקום

No

מקור כוח.

חשמלי

מותג

ZONESUN

מספר הדגם.

איטום מכונת חיתוך

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5