תיאור

להגן על המכונית שלך מפני חורף קשים עם אלמנטים שלנו השמשה כיסוי שלג!שמציעות חזק חוזק מתיחה 4 רצועות אלסטיות, זה לא חוששת של כפור ושלג.קל משקל, שנועד למנוע נזק, זה משאיר את המכונית שלך, מחפש חדש כל השנה.

מפרט:

שם המוצר: השמשה פרוסט כיסוי

המוצר חומר: בד אוקספורד 600D

צבע המוצר: שחור

גודל המוצר: על 142*160 ס "מ (55.90*62.99 אינץ')

משקל המוצר: על 820g

אריזת המוצר: ארוגים התיק

מודלים ישימים: מכוניות, רכבי שטח, הכי רלוונטי

חם תזכורת: מידות מוצר/תמונות כל נמדדו ונלקחו באופן ידני.אנא סלח לי על קלה סטיות.

חבילת הרשימה:

השמשה פרוסט מכסה*1

שקית אחסון*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.החורף הוכחה הגנה: להיפרד קרח מקשיים עם כיסוי שלג.את דו צדדי עיצוב עמיד למים יוצר בלתי חדיר המגן מפני כפור ושלג, כך שאתה יכול להשאיר את זה לילה בלי פחד מקפיא.

2.כל-מזג האוויר הביטחון: עם השנה בידוד תרמי הגנת UV, שלנו השלג מכסה מגן על המכונית שלך נגד אבק, נזקי השמש.לשמר את המכונית שלך מראה הפנים הטמפרטורה לאורך כל השנה.

3.סערה הוכחה המכונית שלך: לשמור החורף מזג האוויר במפרץ עם כיסוי שלג.ארבע רצועות אלסטיות להבטחת מאובטח מתאים, אז אתה יכול להיות רגוע בידיעה שזה לא לנפנף במהלך סערות כבדות.להגן על גלגלים " מ שלג, קרח ללא מאמץ.

4.נסיעות בקלות: החנות שלנו השלג מכסה בקלות בתא המטען שלך מבלי לתפוס הרבה מקום.שלה קומפקטי ונייד גודל הופך את זה ללא מאמץ להביא על המסעות שלך, ומאפשר יותר נוח תחבורה.

5.ללא הגנה: העסקת מעולה וחומרים מאות שכבות מוצפנות אוקספורד בד בדים, השלג הזה יש כיסוי חסר תקדים עוצמה: זה לא נזק המכונית שלך צבע מתגאה עמידות יוצאת דופן.להשתמש בו כדי לשמור על הרכב שלך בטוח ומוגן לעונת החורף הזה.

פרטים נוספים

בידוד חום שיעור

10% -20%

העברה

10% -20%

אולטרה סגול חסימת שיעור

10% -20%

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5