תיאור

להוסיף מגע של קפיצים לרכב שלך עם מפחיד גולגולת לפצח את הרכב מדבקה.קל ליישום, להסיר, להעביר בכל יבש, משטחים חלקים, הסטיקר הזה הוא מושלם עבור יצירת אווירה קסומה על המכונית שלך.בטוח לשימוש וקל לשימוש, הסטיקר הזה הוא חובה עבור כל אימה מאוורר.

מפרט:

חומר: חומר רעיוני

גודל:

(בערך).40*30 ס "מ/15.75*11.81 אינץ'

או

(בערך).30*20 ס " מ/11.81*7.87 סנטימטרים

שיטת התקנה: סוג הדבק

איך להשתמש:

לבחור חלק, נקי ויבש לפני השטח.לקרוע את המדבקות בקלות.אולי יש קצת בועות אוויר בחלק גדול דפוס מדבקות.בשלב זה, אתה יכול להשתמש כרטיס גירוד כדי לגרד את בועות אוויר, אשר לא ישפיעו על ההשפעה הכוללת.

שים לב:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, פריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

אריזת רשימה:

1*ליל כל הקדושים גולגולת Sticke

ראה עוד פרטי המוצר

1.פשוט לשימוש: להשתמש שלנו ליל כל הקדושים גולגולת מדבקות כדי לקשט את החלל.כאשר הוסרו או זז, אלה נוחים מדבקות לא תשאיר סימנים או נזק.

2.מגוון רחב של יישומים: מזגנים, מכשירי חשמל למטבח, גופים המכונית, דלתות זכוכית, ופריטים אחרים יכולים להיות בקלות מעוטר האלה ליל כל הקדושים גולגולת מדבקות.הסר את כל אותם, לא להשאיר כלום מאחור.יישומים רבים עבור מגוון רחב יותר של אפשרויות עיצוב.

3.אידיאלי עבור מקורה: להביא אירי קסם מרחב המחיה שלך עם אלה הגולגולת מדבקות.יפה עם אמנות קיר זה יוצר אווירה מכשפת, אלה מדבקות מושלם מתוחזק היטב תראה.מתאים לשימוש בתוך הבית, קל ליישום, והסרה.

4.יישום קל: להוסיף קצת מפחיד כשרון שלך ליל כל הקדושים תפאורה עם אלה הגולגולת מדבקות.שלהם יוצאת דופן ועיצוב הידבקות טובה להפוך אותם מושלם עבור המכונית גופות. קירות חדר האמבטיה.נהנים קל ליישום, לא משנה את מזג האוויר!

5.לשרת במשך זמן רב: השתמש אלה תוססת ליל כל הקדושים גולגולת מדבקות לאורך זמן קישוט.נוצר עם לשימוש חוזר, עמיד למים חומרים, זה בטוח לשימוש, והוא יכול לעשות שימוש חוזר, מתן תחרות החוויה של עיצוב עם ביטחון.

פרטים נוספים

פריט אורך

25cm

גובה הפריט

1cm

מקור

סין

פריט קוטר

0.00inch

סוג פריט

מדבקות

סוג של מדבקה

אחרים

מודל

אחרים

שם הדגם

ליל כל הקדושים גולגולת מדבקה

עיצוב

רובוטריקים עיצוב

סוג

הדבק מדבקה

קטגוריה

מדבקות

אריזה

מגיע ארוז

פריט רוחב

30cm

מיקום המדבקה

הגג.

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5