תיאור

נקודות לשיחה:

1. התקנה קלה: קידוח לא, אין נזק לקיר.הקיר הזה מחזיק מברשת שיניים יש קיר רכוב עיצוב זה אינו מחייב את כל החבטות.זה יהיה לחסוך מקום ולשמור את חדר האמבטיה מסודר ומאורגן.

2. לטווח ארוך עיצוב: התאסף עם חזק עמ חומר, זה מחזיק מברשת שיניים בנויה האחרונה, ללא עיוות או פיצוח, אפילו עם שימוש רציף.לשמור על מברשות שיניים מסודר ומאובטח לתקופה ממושכת.

3. חמוד ומהנה: הקיר הזה מחזיק מברשת שיניים נועדו דוב צורה זה מוסיף אווירה נעימה לחדר האמבטיה שלכם.הקריקטורה עיצוב מושך תשומת לב, מאירה את מצב הרוח שלך.

4. שימוש נרחב: רב-תכליתי זה קיר מחזיק מברשת שיניים מושלם כדי לארגן את חדר האמבטיה, מקלחת, המעונות, בדירה או בבית.זה יכול להחזיק באופן מאובטח, מברשות שיניים עוזרים לשמור על חלל מסודר וללא עומס.

5. מקסים מתנה: לחגוג אירועים מיוחדים עם הקיר הזה מחזיק מברשת שיניים, מתנה מושלמת להביע את אהבה ודאגה לבני משפחה וחברים.להתקין אותה בקלות כדי לשמור על מברשות שיניים היגיינה.

תיאור:

להפוך שמירה על מברשות שיניים מאורגן משב רוח עם התקנה פשוטה קריקטורה עיצוב מברשת שיניים מחזיקי גביע.הכנתי עם חומרים עמידים, הם לא קל לעיוותים ולא לפצח.מושלם עבור מעונות או כל השירותים!להראות את האהבה והטיפול שלך על ידי שמירה על מברשות שיניים במקום.

מפרט:

1. שם: קיר מחזיק מברשת שיניים

2. חומר: PP

3. גודל המוצר: (בערך).14*7 סנטימטר/5.51*2.76 ס " מ

הערה: המוצר אינו כולל מברשת שיניים.

אריזת רשימה:

1* מחזיק מברשת שיניים עם גביע (מגיע עם אי-סימון המדבקה)

פרטים נוספים

הוא מכשיר חכם

no

חומר

פלסטיק

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5