תיאור

קל לשימוש: פשוט לתלות את גביע מצביעים כלפי מעלה, להוסיף קצת שמן או מים, כוס, ואז לתלות אותו על יונק הדבש מזין זהבן מזינים

קיבולת גדולה איטי, אידוי: הנמלה תעלה על יונק הדבש .זה מתאדה לאט בלי תכופים מילוי, יכול עדיין לשמור על מספיק מים בקיץ כדי לשמור על נמלים מחוץ לגדר, באופן משמעותי לחסוך זמן ואנרגיה.

הנמלה תעלה על להאכלת ציפורים מידה רחב מספיק כדי להשתמש אביזר מתכת וו לתליית מגוון רחב של מזינים.ליהנות צפרות עם המשפחה שלך בחצר של הבית שלך.

בטוח יונק הדבש אוריולס לא נזק ציפורים.

מושך נמלים תעלה קישוט בגינה שלך.

תכונה: יפה פרח תעלה דבורה שומרים על יונק הדבש מזינים: בהיר צבע להאכלת ציפורים צוף השומר.עמיד, נצחי, לטווח ארוך יונק הדבש תעלה, זה יהיה קישוט יפה בגינה שלך.שימוש רחבה: יונק הדבש מזין אביזרים הוא לא מתאים רק ציפור מזינים, גם משתמש עבור מפעל סלים, ציפור בתים, עציצים, מנורות, רוח, פעמונים, וכו ' אף פעם לא דולף שלנו: עיצוב מיוחד, אף פעם לא דולף, פתוח גדול הוק יכול להתאים עבור כל תלוי יונק דבש המזינים ו זהבן מזינים.קל לשימוש: פשוט לתלות את גביע מצביעים כלפי מעלה, להוסיף קצת שמן או מים, כוס, ואז לתלות את התעלה על יונק הדבש מזינים.

חומר: פלסטיק

צבע:כחול ,ירוק

גודל: 6.29 x 2.36 אינץ

תכולת חבילה:

4 X פרח הוק

4 X מברשות

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: אור ירי מציג שונים עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

על Dropshipping

1) אנחנו מקבלים dropshipping, יש לנו הרבה ניסיון dropshiping ולא לשים את כל מודעות וחומרים בצו.

2) אנחנו מקבלים קובץ CSV (קובץ Excel). כדי להתמודד עם ההזמנה עבור הזמנות בכמויות גדולות.אתה רק צריך לשלם על הזמנה אחת על www.oferort.co.il.אנחנו טיפול הפקודות שלך accoring לקובץ excel.אתה יכול לשלוח לנו קובץ CSV אשר כל אנשי הקשר customerrsquos מידע (שם, דוא " ל, כתובת מלאה, etchellip) וסדר מידע( צבע, כמות).אני אציע את המחיר הכולל.אתה רק צריך למקם את הפקודה על www.oferort.co.il, אחרי שאתה משלם עבור זה.נצטרך לטעון את הקובץ לתוך המערכת שלנו וטיפול הפקודות שלך accoding את הקובץ שלך.

אחרי אנו שולחים את ההזמנה, אשלח בחזרה את קובץ ה-CSV עם מעקב קודי.

פרטים נוספים

חומר

עץ

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5