תיאור

שלנו באיכות גבוהה מעץ קופסת הצבעים הוא מושלם עבור אמנים מכל הרמות.עם 16 ריק רשתות, זה קל לשימוש, תיבת לשמור על צבעים מאורגן בהישג יד.שלה קומפקטי ועיצוב קל משקל שעושה את זה קל לנשיאה לכל מקום שאתה הולך.זה גם הופך את מתנה גדולה רעיון יצירתי אדם בחיים שלך.עשויים מהחומרים המשובחים ביותר, לוח זה התיבה הוא בטוח כדי להרשים.

מפרט:

שם מוצר: עץ נסיעות צבעים

צבעים: אגוז

אריזת רשימה:

1 יח ' *עץ נסיעות צבעים

הערות:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.

2. עקב מדידה ידנית, בבקשה לאפשר מדידה סטייה של 1-3 ס " מ.

ראה עוד פרטי המוצר

1.יוצא דופן לבנות: מבנה עם קורות עץ חומר, זה sketchbook הצבעים מבטיח עמידות זה ללבוש עמיד, מה שהופך את זה אמין לוויה שלך ליצירות אמנות.

2.עדין ויפה: עם ניידת זה נכתב palette, אתה יכול ליהנות לצייר בכל מקום ובכל זמן.זה קל לשימוש, רגיש ויפהפה, ויש לו יציבות מגנטית עיצוב זה מונע צבעים ערבוב.

3.גמיש ציור ההסכם: עם 16 ריק עבור רשתות מועדפות. צבעים ומגוון רחב ערבוב האזור, נייד רישומים הצבעים מספק צדדי צבע מיקום על החזון האמנותי שלך.

4.קל לנשיאה: על-ידי להיות קטן ולא תופס מקום, זה Sketchbook הצבעים הוא מושלם עבור ציור לשום מקום.לשאת אותו בקלות בחוץ לנוחות ויצירתיות, מה שהופך את יצירת המופת הבאה 1 המכחול משם.

5.רחב של יישומים: אמנים מקצועיים, נסיעה sketchers, סטודנטים, מתחיל watercolorists יכול ליהנות אמנותי גמישות עם הנייד שלנו Sketchbook צבעים.הוא כולל 24 ערבוב בארות חסון כיסוי המגנה בצבעים שלך הוא מתנה מצוינת האפשרות.

פרטים נוספים

מספר הדגם.

נסיעות לוח ציור בצבעי מים

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5