תיאור

נקודות לשיחה:

1.קל חיתוך הציפורן: להשיג ללא טרחה ציפורניים טיפול עבור עצמך או את חיית המחמד שלך עם לוח הזמני שלנו.שלב-אחר-צעד הדרכה על הלוח מאפשר לך ללא מאמץ לקצץ את הציפורניים מבלי להחיל כל לחץ.

2.משופרת מחמד מליטה: על ידי מתן מתח-בחינם, דרך קלה עבור החבר הפרוותי שלך כדי לשמור על הציפורן שלהם היגיינה עם פצירה שריטה הלוח, אתה יכול להעמיק את הקשר ואת האמון עם אותם.

3.מהפכה של הכלב, טיפוח הציפורניים: פצירה שריטה הלוח הוא הפתרון המושלם בשביל הכלב שלך הוא טיפוח הציפורניים.זה מאפשר את הכלב לגרד את הציפורניים שלהם על עמיד ובטוח משטחים, מניעת צמיחת יתר ו cracking.By באמצעות scratchboard, אתה יכול למנוע את הלחץ ואת הטרחה של גזיר של הכלב שלך מסמרים, אשר יכול להיות מסוכן.

4.להפוך את חיית המחמד שלך של טיפוח הציפורניים שלנו: פצירה שריטות לוח מבטיח בטוח ומדויק מחמד טיפוח כף הרגל.מנגנון יעיל לחפור מיקום מאפשר לך בקלות קובץ הציפורניים 45° זווית, הימנעות את הסיכון של פגיעה ולאפשר מסודר לסיים.להיפרד הטרחה של חיתוך בזווית הלא נכונה ואת הדאגה של שריטות או דימום.

5.מתנות לחג: לשדרג את הציפורן שגרת טיפוח עם פצירה שריטות לוח זה מספק שמח ואינטימי החוויה עבורך ועבור חיות המחמד שלכם.זה הוא הבחירה המושלמת עבור חיתוך הציפורניים מבלי לפגוע או להזיק להן.זה גם מתנה מצוינת עבור המשפחה שלך וחברים שאוהבים טיפול ציפורניים.

תיאורים:

מחפש מאמץ כדי להרחיק את הכלב שלך את הציפורניים גזוז?לא נראה רחוק יותר את הכלב שלנו שריטה Pad!קל לשימוש ומאוד מתגמלת, השריטה הזאת pad מספק שימוש מעולה אפקט במינימום מאמץ.מושלם עבור בעלי הכלב של כל רמות מיומנות, ואת המתנה המושלמת עבור כלבים בחיים שלך.

מפרט טכני:

1. שם: פצירה שריטות לוח

2. צבע: שחור, כחול

אריזת רשימה:

1* פצירה שריטות לוח

הערות:

1. בשל השונות לפקח, אפקטים של אור, בפועל צבע של הפריט יכול להיות שונה מעט מן הצבע שבו הוא הראה את התמונות.

2. אנא סלח קלה מדידת סטיית עקב מדידה ידנית.

פרטים נוספים

לא. של שכבות

שכבה אחת

סוג פריט

חתול וילה

סוג

חתולים

מקור

סין

חומר

ניילון

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5