תיאור

נקודות לשיחה:

1.מאמץ סניטריים: לפשט את שגרת היומיום שלך עם שלנו 22L חכם אינדוקציה פח,אשר מזהה באופן אוטומטי תנועות בתוך 10 ס " מ מגוון.שמציעות חדשני חיישן מבוקר המכסה מנגנון זה מבטיח היגיינה ללא טרחה סילוק פסולת ניסיון.

2.קל סילוק אשפה: להיפרד מבולגן תיק חלופי.שלנו 22L חכם אינדוקציה אשפה מספק מהיר וקל תיק החלפה עם 1 פשוט להרים ולמשוך.לשמור את הידיים שלך נקי וחופשי מכל מגע עם זבל, תוך שמירה על מקום נקי למשעי.

3.אחד-לחץ ארוך על מצב: מיועד בישול או ניקוי זירות, את 22L חכם אינדוקציה אשפה נמנע תכופות פתיחה וסגירה באמצעות אחד-לחץ ארוך על מצב.זה מספק הפסקה שלך לטחון יומי, ביצוע משימות כמו פילינג או בחירת ירקות רוח קלה ללא הפרעות.

4.מהר וחלק מכסה פתיחה: שלנו 22L חכם אינדוקציה אשפה מתגאה מהיר פתיחת זמן של 0.2 שניות, הודות לטכנולוגיית מתקדמות המעגל.חוויה חלקה חלקה המכסה תגובה בכל פעם שאתה משתמש בו.להיפרד עיכובים שלום מאמץ לסילוק פסולת.

5.חדשני המכסה את השליטה שלנו 22L חכם אינדוקציה אשפה משתמש נדחתה סגירת טכנולוגיה מתאימה את מכסה סגירה הזמן מבוסס על נוכחות אובייקט.להשאיר את המכסה פתוח ללא צורך לגעת או ללחוץ על כפתורים.ניסיון hands-free ו-טרחה סילוק כל הזמן.

עם מהיר אריזה באמצעות רק 1 משוך, 1 להרים, זה קל לתת את החיים קצת הפסקה.את חיישן אינפרא אדום מזהה חפצים חישת האזור, מה שהופך את סילוק יעיל יותר.

מפרט טכני:

חומר: ABS+PP+רכיבים אלקטרוניים

Input power: 5W

משקל: 1.5 ק " ג

גודל המוצר: (בערך).21.5*27.5*35cm/8.46*10.83*13.78 ס " מ

גודל אריזה: (בערך).22.5*28.5*36cm/8.86*11.22*14.17 ס " מ

קצת טיפים:

1. בשל סיבות כגון צג טמפרטורת צבע, מצלמה, אור מקיף, ואת כישורי הצילום, יכול להיות קצת צבע ההבדלים בתמונות של כמה מוצרים.הצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בבקשה לאפשר קלה בשל הבדלים בגודל שונה ידנית מדידות.

אריזת רשימה:

1x 22L חכם אינדוקציה אשפה

פרטים נוספים

סוג

אינדוקציה סוג

מבנה

עומד

סגנון

משטח המגע.

צורה

מלבני

מספר הדגם.

Touchless אשפה

תכונה

ידידותי לסביבה

הוא מכשיר חכם

no

חומר

ABS

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5