תיאור

ציפור כלוב, מוט - טבעי ובריא בחירה לחברים שלך נוצות.זה מוט עשוי עץ עמיד שיכול לעמוד לעיסה ומגרד.זה עוזר ציפורים שלך לשמור על הציפורניים שלהם ומקורים במצב טוב ללא חיתוך.הוא גם מספק בידור ופעילות גופנית הזדמנויות עבור ציפורים שלך, כפי שהם יכולים לטפס, סווינג, לשחק על זה.נסיכת הנילוס יש עיצוב יפה זה יהיה לשפר את המראה של הכלוב שלך ולהפוך אותו ליותר אטרקטיבי.

מפרט:

שם המוצר: ציפור עומדת מקל

המוצר חומר: קוורץ אבן חומר + מובנה ליבת מתכת

אורך: 16cm/ב 6.30

אריזת רשימה:

1 יח ' *ציפור עומדת מקל

הערות:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.

2. עקב מדידה ידנית, בבקשה לאפשר מדידה סטייה של 1-3 ס " מ.

ראה עוד פרטי המוצר

1.טבעי טיפוח מקל: את עומדת לתקוע מספק נוח לטפח פתרון ציפור שלך, כמו שזה יוצר חיכוך כאשר חיית המחמד שלך מקיים אינטראקציה עם זה.חיכוך זה עוזר הציפור שלך לחדד את הציפורניים שלהם ומקורים באופן טבעי, ללא צורך זמירה.

2.קוורץ אבן חומר: זה עומד המקל נועד להימשך בבקשה את הציפור שלך.הוא עשוי אבן קוורץ חומר בעל ליבת מתכת לעמידות, ואת חלקה צורה מעוגלת לנוחות.יש לו גם בגוונים שונים ודפוסים עבור יופי וכיף.

3.עפר-הוכחה, חסכוני:-ציפור עומדת מקל רחיץ לכלוך עמיד, הגנה על ציפורים מפני טפילים.זה שומר על עמידותו לאחר כביסה, חוסכים לך זמן וכסף.זה גם מונע כתמים וריחות, יצירת סביבה נעימה עבור ציפורים.

4.מהר הרכבה: אתה יכול להעביר את הציפור עומדת לדבוק הכלובים שונים רק על ידי מסובב את הבורג.בדרך זו, אתה יכול ליצור כיף ועירור הסביבה שלך ציפורים בהקשרים שונים.

5.כיף ומגוון סגנונות: ציפורים שלנו עומד מקלות שונים, צבעים וסגנונות.הם לא רק שימושי עבור ציפורים שלך כדי לעמוד על, אלא גם לשפר את המראה של הכלוב, התאמה העדפות שונות.

פרטים נוספים

חומר

פוליאסטר

הגדרת סוג

no

מקור

סין

סוג

ציפורים

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5