תיאור

להאיר את שטח חיצוני בקלות באמצעות סולאריים אלה רכוב, אורות.מתוכנן לנוחות ואריכות ימים, הם לנצל את אנרגיית השמש וכוללים מובנה חיישן תנועה חכם, אז אתה לא צריך לדאוג להשאיר את האור דולק או מבזבז כוח שלא לצורך.ליהנות ללא מאמץ ויעיל תאורה בגינה שלך, פטיו או שביל הגישה.

מפרט:

תאורה רציפה זמן: 6-12 שעות

דירוג כוח: 3 (W)

בודדים משקל: 100 גר'

סוג: מנורת טונגסטן

מתח: 1.2(V)

גודל מוצר: 7.2*5.1*13.1 ס "מ/2.83*2.01*5.16 ס" מ

תוחלת חיים: 100000 (h)

חבילת הרשימה:

השמש קיר אורות*1

התקנת בורג אביזרים*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.אמין חומר: עשוי באיכות גבוהה, חומרים ידידותיים לסביבה, הקיר רכוב אור השמש יכול לעמוד שונים, תנאי מזג האוויר, כגון גשם, שלג, רוח.את עיצוב עמיד ממזערת את ההשפעה על הסביבה, להבטיח אריכות ימים ואנרגיה יעילות.

2.אנרגיה סולארית: לשדרג את התאורה שלנו על הקיר השמש light.By ניצול אנרגיה סולארית, אתה יכול להפחית את חשבון החשמל שלכם בזמן נהנה באנרגיה תאורה.ידידותי לסביבה אפשרות מספק אמין ובר קיימא תאורה תוך הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלך.

3.חיסכון באנרגיה: לחסוך כסף באמצעות אור שמש כדי לטעון במהלך היום, ולא לדאוג להשאיר את האור דולק או מבזבז כוח שלא לצורך.קיר רכוב אור השמש יהפוך באופן אוטומטי על בין הערביים, מספקים תאורה בהירה עבור השטח שלך בחוץ.

4.השימוש פשוט: זה קיר רכוב אור השמש הוא מופעל על ידי השמש, אז אתה לא צריך לדאוג לגבי חשבונות חשמל או סוללות.פשוט לפתוח את המתג לפני השימוש הראשון, ואז זה יהיה באופן אוטומטי לטעון במהלך היום ולספק אור בלילה, מתן פתרון קל החיצונית שלך צרכי התאורה.

5.משופרת בטיחות תכונה: חכם, חיישן תנועה עם 120 זיהוי זווית 8m טווח מפעיל בעוצמה גבוהה, תאורה עבור בשפע תאורה חיצונית וביטחון.אנרגיה סולרית ויעיל, מבטיח מקסימום חיסכון באנרגיה תוך מתן אמין תאורה.

פרטים נוספים

חומר

PVC

מספר הדגם.

השמש קיר חיצוני אורות

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5