תיאור

לספק מתוחזק היטב ונקי מים על חתולים שלך עם שלנו אוטומטית חתול מזרקת מים.הכנתי עם שקוף טמפרטורה גבוהה קוניה, משתתפים רב סינון-טכנולוגיה, הוא מבטיח לי נוח לישון על הסביבה החבר הפרוותי שלך.משאבת המים. net כיסוי מסנן כותנה נשלף בקלות לניקוי קל.

מפרט טכני:

סוג פריט: חתול מתקן המים

המוצר חומר: קרמיקה

גודל המוצר: (בערך).15.2*15.2*11.4 ס "מ/5.98*5.98*4.49 ס" מ

המוצר קיבולת: 1000ml

צבע: ורוד, צהוב

הערה: חימום מודלים האירופי plug רגילים מודלים USB

אריזת רשימה:

1pc*החתול מים לוותר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.קרמיקה חומר: עשוי חומר קרמי, יש לו חלק ועדין זיגוג, מתנגד לכלוך וחומרים מזיקים לבנות.אתה יכול להיות רגוע בידיעה שקוף טמפרטורה גבוהה זיגוג קל לנקות ואופים עמיד.

2.לטווח ארוך ביצועים: עם אולטרה-צריכת אנרגיה נמוכה, אוטומטי כיבוי כאשר מפלס המים נמוך, החתול שלנו מתקן המים יכול לרוץ ברציפות במשך 30 ימים.1.5 W עיצוב מתח נמוך המבטיח בטיחות מפני אש, חשמל, שמירה על החתול שלך בריא, לחות.

3.חיית המחמד של נחמה: לספק מרגיע ושליו עם אווירה שקטה המשאבה (25dB) חתול מזרקת מים.עדין זרימת המים מעודדת האהוב שלך, חתולים לשתות יותר מים, לקדם את לחות והרגשה כללית של רווחה.

4.אידיאלי מים טוהר: החתול שלנו מתקן המים מתגאה חדשנית מערכת סינון זה עמוק מסיר זיהומים, מתן מתוחזק היטב ו מים טהורים לחבר של החתולים שלך.עם חמש שכבות סינון, שיער, אבק, ושאר מזיקים חלקיקי ביעילות לחסל.

5.עיצוב מתכוונן: החכמים שלנו, חתול מתקן המים כולל מתכווננת מים פלט מתג זה מאפשר לך להתאים אישית את זרימת המים עבור חיית המחמד שלך.נשלפת עיצוב, כולל משאבה נטו כיסוי מסנן כותנה, להפוך לניקוי קל.

פרטים נוספים

דקות פלט

200g

מקור

סין

הגדרת זמן

כן

חומר

פלסטיק

סוג

חתולים

עם מתקן המים

כן

מקור כוח.

סוללה

מקס פלט

400 גרם

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5