תיאור

נקודות לשיחה:

1.נהדר עבור DIY Crafting: DIY משלך DIY חג המולד קישוטים עם התינוק שלך שם, להוסיף את הסגנון שלך הביתה עץ חג המולד.אלה נתלו קישוטים מרשימים ובלתי נשכחים אלמנטים עבור התינוק שלך זה חג המולד הראשון.

2.להפוך את חג המולד אווירה: זה התינוק הראשון של חג המולד נתלה קישוט הוא ייחודי ביותר, לב-מתנה אתה יכול לתת לחברים ובני המשפחה שלך.זה יוסיף אווירה חגיגית לכל בית וליצור זכרונות ארוכי טווח לשנים הבאות.

3.עמיד בשימוש: בעל מבנה גמיש שרף, הראשונה של התינוק שלנו חג המולד נתלה קישוט הופך בלתי נשכח למזכרת.עמיד וקל משקל, זה יכול להיות מועבר מדור לדור להעריך את הרגעים המיוחדים של הילדים שלך חג המולד הראשון.

4.שימוש נרחב: לחגוג את חבילת האושר הראשון של חג המולד בסגנון שלנו תלו קישוטים.אלה תכליתי, חמוד קישוטים יכול להיות מחוברים בקלות קירות, דלתות, mantelpieces, חלון, ועוד עם כלל יפה חבל.לפזר קצת את שמחת החג בבית שלך עם המשפחה שלך.

5.משאלה יפה: חוגגים את הילד הראשון של חג המולד עם המשפחה שלך להביע את האיחולים שלהם בעתיד.זה תלוי קישוט יכול להיות בכתב עם שם התינוק ותאריך לידה, מה שהופך אותו ייחודי ובלתי נשכח מתנה.

קישוטים אלה הם מושלמים עבור הוספת מגע אישי שלך עץ ו gifting לחברים ובני משפחה.לשמור אותם כמזכרות לעבור דרך המשפחה שלך.לתלות אותם על קירות, דלתות, mantelpieces ו-windows עבור חגיגית לגעת.

מפרטים

חומר: שרף

גודל המוצר: (בערך).9*9*1 סנטימטר/3.54*3.54*0.39 ס " מ

אריזת רשימה:

1*עץ חג מולד קישוט

1*חבל

פרטים נוספים

אלקטרונית

no

מותג

waasoscon

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5