תיאור

עשוי רך, קל קטיפה, הכובע הזה, מתכווננת היקף הראש של 23-32 סנטימטרים, מה שהופך את זה מושלם עבור כל גור או חתלתול.להשתמש בו עבור ליל כל הקדושים, חג ההודיה, cosplay, מסיבות, או חג תמונה יורה.זה חייב להיות-מתנה עבור חיית המחמד שלך במהלך נסיעות מתאימה לסוגים שונים של חופשות, אירועים מיוחדים, סוף השבוע מסיבות, תהלוכות ועוד.

מפרט:

סוג פרוייקט: מחמד בננה הכובע

המוצר חומר: פוליאסטר

גודל המוצר: אורך (כ.) 25cm/9.84 ס " מ

הצוואר היקף:23-32 סנטימטרים/9.06-12.6 ס " מ

ישים חפצים: כללי

חבילת הרשימה:

מחמד בננה כובע*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.נבחר החומר: רך, קל קטיפה, הכלב שלנו בננה תחפושת מבטיח לא מזיק ונוח מתאים עבור חיית המחמד שלך.לראות אותם חוגגים בשמחה את תשומת הלב בכל אירוע חגיגי עם זה קל ללבוש תלבושת.תדאג-שימוש חופשי מובטח.

2.מאמץ לרוטב: זה הכלב החמוד בננה התלבושת יכולה להיות ללא מאמץ לשים על הסיר.את ראש מתכוונן היקף רחב של 23-32 סנטימטרים, יחד עם וו ולולאה רצועות, להפוך אותו מתאים לכל חתולים וכלבים קטנים.לקבל מוכן לצילום עם החבר הפרוותי שלך.

3.עיצוב אופנתי: להפוך את חיית המחמד שלך לתוך מרטיט עם ומשעשע הכלב בננה תחפושת.את המושכים את העין עיצוב יהפוך את החבר הפרוותי שלך נראה חמוד ואטרקטיבי על ליל כל הקדושים או חג ההודיה.בנוסף, זה קל לשים על, להסיר, מתן נחמה חיית המחמד שלך.שמלת למעלה שלך חתלתול או כלבלב זה כיף התלבושת לגנוב את ההצגה.

4.רעיון מתנה גדול: הכלב הזה בננה התחפושת-אתם צריכים מתנה עבור חיית המחמד שלך במהלך נסיעות, cosplay, מסיבות או חגים תמונה יורה.זה קל לשים על ולהמריא, יהפוך את החבר הפרוותי שלך נראה חמוד בננה.חיות המחמד שלכם יאהבו את זה נוח ונעים התלבושת.

5.רב-תכליתי, כיף: עם הכלב הזה בננה, תחפושת הפרוותי שלך חבר יהיה גולת הכותרת של כל אירוע, בין אם זה חג, חגיגה, השבוע המסיבה או מצעד.מתאים לסוגים שונים של כלבים, אירועים מיוחדים, ההרכב הזה הוא חובה לכל אוהבי-הבעלים.מושלם עבור זה אידיאלי מסיבת ליל כל הקדושים.

פרטים נוספים

חומר

פוליאסטר

מקור

סין

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5