תיאור

מכנסיים קצרים גודל המותניים

היפ אורך ס " מ / אינץ

ס "מ / אינץ ס" מ / אינץ ' S 48 / 18.8

62 / 24.4 33 / 12.9 מ ' 52 / 20.4

66 / 25.9 34 / 13.3 L 56 / 22.0

70 / 27.5 35 / 13.7 XL 60 / 23.6

74 / 29.1 36 / 14.1

*בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ סטיות עקב מדידה ידנית.תודה על ההבנה שלך.

שם המוצר: נשים מכנסיים קצרים, בגדי ספורט, מכנסי רכיבה,בכיס.המוצר חומר: 80% ניילון, 20% ספנדקס.תכונות מוצר: לנשימה, רך, אלסטי, סופג, anti-פילינג, גבוה המותן, הירך להרים.ישים תרחישים: בית, יוגה, שחייה מקורה כושר, ספורט תחת כיפת השמיים.

כביסה מדריך: מומלץ לכבס ביד לייבש באופן טבעי, לכבס בנפרד משאר הבגדים.לא לשטוף עם מים חמים, לא יבש, נקי, לא אקונומיקה, לא להשרות במשך זמן רב.

תשלום: יש הרבה שיטות תשלום זמין באתר כגון Alipay,PayPal,כרטיסי אשראי בזמן אמת,העברות בנקאיות,תשלומים מקוון (העברות בנקאיות ו-Western Union).אתה יכול לבחור שיטה שבה הכי נוח לך.כדי להגן על האינטרסים שלך,התשלום שלך יהיה באופן זמני שנערך על ידי Alibaba,ולא ישוחררו לנו עד שתקבל את ההזמנה שלך ואתה מרוצה ממנו.משלוח: יש לנו מפעל עצמו עם מלאי מספיק.היה סמוך ובטוח לקנות, אנחנו מייד נשלח. 1.בגלל מדיניות,אנא תן לנו את השם המלא שלך, אם אתה רוסיה.תודה על שיתוף הפעולה. 2.פריט יהיה shipped בתוך 1-3 ימי עסקים מרגע קבלת התשלום. 3.אם התנועה ב-הונג קונג, סין חג ציבורי,טיפול זמן תידחה.בבקשה מבין. 4.אם עדיין לא קיבלת את הסחורה בתוך 45 ימים, אנא פנה אלינו בזמן, אנו נותנים לך פתרון משביע רצון, היה סמוך ובטוח כי האינטרסים שלך יהיו מוגנים באופן מלא, תודה.מדיניות החזרה: אם המוצר שלנו יש בעיות איכות, או שאתה לא אוהב את זה, אתה יכול להגיש בקשה חוזרת חינם whith "אין סיבה", בתוך 15 ימים של קבלת את זה, אנחנו נטפל בזה בשבילך בהקדם האפשרי.אבל את הפריטים חייבים להיות חזרה למצב חדש.אנא צרו קשר מראש בדוק את כתובת החזרה לפני שאתה מחזיר אותו.משוב: מקווה שתוכל לתת לנו משוב טוב!המשוב שלך הוא מאוד חשוב כדי הפיתוח העסקי שלנו.אנחנו בכנות מזמינים אתכם להשאיר את המשוב חיובי עם 5-star דירוג מוכר מפורט לנו אם אתה מרוצה עם המוצרים שלנו ואת השירות.זה יהיה פשוט לקחת אותך דקה 1.תודה לך על התמיכה שלך!

פרטים נוספים

התפר

התפר

היפ-סגנון

שלל הרמת

מספר הדגם.

ספורט מכנסיים קצרים יוגה

סוג פריט

חותלות

מקור

סין

המותניים סוג

גבוהה

אורך

Knee-Length

עובי

תקן

המקום של מקור

איטליה

תבנית סוג

מוצק

סוג בד

Broadcloth

מותג

COZOK

חומר

ניילון

ספנדקס

גבוה ספנדקס(>20%)

מין

נשים

סגנון

מזדמן

גיל

25-34

CN

Zhejiang

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5