תיאור

תיאור:

שם: טסלה מודל 3 Y המכונית שמש בצל / שמשת הרכב מטריה

חומר: סגסוגת UPE

מתאים: עבור טסלה מודל 3 Y

תכונות

【מתקדם 360° סיבוב גמיש להתמודד עם עיצוב】: שלנו שמשיה תכונות ייחודי גמיש לטפל עיצוב זה ניתן לסובב 360 מעלות, ביעילות מניעת פוטנציאל שריטות על מרכז הבקרה לוח המחוונים.את מיקום ידית היא גמישה יותר ומספק הגנה טובה יותר עבור המכונית שלך.

【לשמור על קור רוח ומגנה על הפרטיות שלך】: עם שמשיה, אתה יכול ליצור את הפרטיות ואת לחסום את קרני השמש, לשמור את המכונית שלך על בטוח טמפרטורה.זה משקף אינטנסיבי חום קרני UV המזיקות של השמש כדי לעזור לשמור על המכונית שלך יותר מספק הגנה מפני דהייה וסדקים ריפוד ולוחות מחוונים.

【בראש-פתיחה עיצוב חלונות אחוריים】: כן, הוספנו למעלה-פתיחת עיצוב מתכוונן סקוטש למכונית שלנו השמש צל השמשה הקדמית, אשר בהחלט פותר את הבעיה של החלל הצמודה נגרם על-ידי שימוש במראה על השמשה הקדמית.

【עמיד ואמין】: המכונית שלנו השמשה שמשיה עשויה חומרים איכותיים, כולל בידוד חום וקרינת UV בלוק פלדה, מה שהופך את זה אמין עבור שירות ארוך.הוא מגיע מצויד עם עשר חזקה שלדים, יציבה, תמיכה, מערכת המבטיחה את עמידותו.

【בכושר מושלם עבור דגם 3 Y】: שלנו שמשיה נועד להתאים טסלה מודל 3 מודל Y שלה הוא ממד (55.12x35.42 ס "מ), והוא משקף, רחובות אינטנסיבי חום קרני UV מזיקות, יעילות שמירה של הפנים של המכונית שלך מגניב ומניעת נזק אייג' ינג פנים המכונית.

פרטים נוספים

מותג

cainjie

מקור

סין

על

טסלה מודל 3, טסלה מודל Y

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5