תיאור

נקודות: 1.קל ועבה עיצוב: זה ויעה. הסט עשוי PP באיכות גבוהה חומר, מה שהופך אותו עמיד ולא מעוות.קל ועבה עיצוב עושה את זה קל להחזיק וסוחפות, מה שהופך ניקוי קל ומהיר יותר.

2.אחסון קל: זה ויעה. הגדר אינה תופסת מקום, ניתן לאחסן בקלות ולתלות בכל מקום.נוח לתליה על חור הידית מאפשרת לך לחסוך מקום ולשמור את סביבת הבית יותר מסודר.

3.שמחה ניקוי: עם טרי התאמת צבעים, זה ויעה להגדיר יעשה ניקוי פחות משעמם לשמח את מטלות היומיום.ידית ארוכה ועיצוב ארגונומי מאפשרים לך לסרוק בקלות ונוחות.

4.רכות זיפים צפופים: הזיפים של מטאטא עשויים צפיפות גבוהה, חומר ניילון, שהוא רך ואינו לשפוך שיער.זה למעשה יכול להסיר אבק, כתמים מבלי לפגוע פני השטח של שולחנות עבודה ומקלדות.

5.רב-תכליתי: זה ויעה הסט מתאים לכל רכב לשימוש ביתי, כמו זה יכול בקלות לנקות אבק, פירורים, שיער, ועוד חלקיקים קטנים מ-משטחים שונים כגון מקלדות, החלונות, וספות.

תיאור:

זה קל משקל וקל לשימוש ויעה. קבוצה זו התוספת המושלמת שלך ניקוי שגרתי.זה קל לאחסון, לתלות, מה שהופך את הניקוי פחות משעמם.בנוסף, זה לא יפגע שולחן העבודה שלך, לוח המקשים, או ספה.לעשות ניקוי קליל עם זה חובה להגדיר.

מפרט טכני: שם המוצר: ויעה. להגדיר

המוצר חומר: PP, ניילון, צמר

גודל המוצר: היעה 19x14.5 ס " מ, מברשת 17x12.5cm

המוצר משקל: 70 גרם

אריזה שיטה: opp

הרשימה: היעה x1

x1 מברשת

קצת טיפים:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, וכו'., אולי יש צבע קלה ההבדל תמונות של כמה מוצרים, והצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בשל שונות ידנית מדידה, בבקשה לאפשר קלה ההבדל בגודל.

פרטים נוספים

מספר הדגם.

ויעה להגדיר

מקור

סין

היעה חומר

PP

סוג

יד מברשת ויעה

שימוש

בבית

ברום הראש חומר

PP

המטאטא חומר

פלסטיק

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5