תיאור

אנא שימו לב

כי המוצר הוא מוצר מותאם אישית, אנו לצטט את המחיר הסופי לאחר שקיבל את הדרישות המדויקות.

המחיר באתר הוא הפיקדון לא את המחיר המלא, ואת כל המוצרים באתר שלנו הם לא חינם תחבורה מחירים.המחיר הסופי של ההובלה צריך להיות מוגבל על פי העלות בפועל, בבקשה לאשר איתנו לפני שאתה לבצע את ההזמנה שלך.תכליתי 10kg 20 ק "ג 50ק" ג אבקת סוכר Weigher מילוי אריזה מכונות אוטומטיות אבקת גרגר תבואה אריזה מכונות תיאור המוצר 5-50kg בקנה מידה גדול תירס תיק כרסום מילוי איטום מכונת האריזה של קמח אורז יישום הדשן: חגורת מכונת האריזה בעיקר פותר את האריזה בעיה של חומרים בתפזורת.את הזרימה של חומרים בתפזורת ענייה, השימוש בחגורה האכלה יכולים להפחית ביעילות את מוחץ של חומרים.

מוצר הבקשה: מבין כמותית אריזה של חומרים לא סדיר, משולב אריזות הפרשות למדידה, לארוז כדי תפירה.חומרים ישימים כגון: דשן אורגני, חול הנהר, סויה ארוחה, מותסס להאכיל, אמוניום סולפט, וכו'.החגורה מכונת האריזה יכול לשמש גם עבור כמותית אריזה של חומרים גרעיניים, ויש לו מאפיינים של מגוון רחב של יישומים 1 חגורת יחיד דלי אריזה מידה KN-SDKL-50Y קשר חומר נירוסטה חומר מגע נירוסטה מובנה מראש במשקל בן להסתגל 20-50ק " ג אורז מפרט טכני תפוקת 6-8 תיקים/min דיוק ±0.2% יישום של אבקת דשן אורגני (עם תכולת לחות של 45% או פחות, תוספת של מנוע רטט,

אין בעיה), לבנית, אבן, חול, להאכיל אחרים בקלות חסום חריג או מיוחד בצורת חומר אריזה

אנו ממליצים אוטומטי לצוד וחוט שבירת מכונת תפירה בשל גדולים פלט 2 אנכי התיק מכונת תפירה KN-GK68-6 Q235 אנכי מתכוונן לגובה 3 המסוע SD400*3000 Q235 2.5 m-אורך 3 מטר אופציונלי טיפול 200-500 גובה מתכוונן 4 סילו*1*1 0.9 מ ' פחמן פלדה, פלדת אל-חלד, חומר זה יכול להיות מותקן אוטומטית תפירת התיק החוט שובר מכונת תפירה הראש, ו-אוטומטי מכונת קיפול (אם אתה משדרג אוטומטית מכונת קיפול, אתה צריך לשדרג אוטומטית את מכונת התפירה הראשונה) אריזה אחרת מפרטים, כגון: 5-100kg אחרים מפרט מיוחד אריזה חקירה טכנולוגיה יכול להיות מותאם אישית על פי חומר מאפיינים.המוצר ההרכב: את כל הסט של החגורה מכונת האריזה כוללת סילו, חומר מחוון רמה, האכלה מנגנון, מודול שקילה, תיק הידוק מנגנון, מנגנון פריקה, חשמלי, לוחות בקרה, רכיבים פנאומטיים, וכו'.בנוסף, זה יכול להיות מצויד שינוע מכונת תפירה או חום איטום המכונה.חגורת מכונת האריזה: מתאים (המסכן נזילות, לחות גבוהה, אבקה, פתיתים, לחסום ושאר חומרים לא סדיר) דשנים כימיים, דשנים אורגניים, אבקות, תערובות, premixes, ארוחת דגים, הרחיב חומרים, משני אבקת סודה קאוסטית, וכו'.פרטי המוצר אוטומטי מלא מכונת האריזה קמח אורז, סוכר ממתקים אבקת להאכיל מזון גלולה מכונת האריזה 50ק " ג אריזה מכונות תכונות :

1. את המכונה צריך מדריך סיוע לצוד, שקילה אוטומטית, תיק לחיצה, מילוי, שינוע אוטומטי, ואת התיק תפירה. ●2. חגורת האכלה מאומץ, ו גדולים וקטנים השערים מבוקר pneumatically כדי להשיג את קצב הזרימה הדרוש בשביל האכלה. ●3. לפתור את בעיות אריזה של כמה כימיים מיוחדים חומרי גלם, עם יישום רחב טווח פעולה פשוטה. ●4. באמצעות במהירות גבוהה חיישני גבוהה-מודיעין במשקל של בקרי, יש גבוה מדידה דיוק וביצועים יציבים ●5. את כל המכונה עשוי פלדת אל-חלד (לא כולל חשמל רכיבים פנאומטיים רכיבים), עם עמידות בפני קורוזיה גבוהה.

●6. החשמל ופנאומטי הרכיבים הם כל רכיבים מיובאים, עם חיים ארוכים שירות גבוהה יציבות.

●7. העור מזין מאמצת נגד קורוזיה ובלאי עמיד חגורות.

●8. אוטומטי חיתוך חוט פונקציה של תפירת תיק: הפוטואלקטרי חיישן אוטומטי חותך חוט אחרי תפירת התיק באופן אוטומטי, וכך חוסך עבודה.

פרטים נוספים

יישום

משקה, סחורה, מכונות & חומרה, רפואי, כימי, מזון

כמות הזמנה מינימאלית

1

במשקל של טווח

5-50ק " ג

אביזרים

נעילת המכסה.

יסודי אוטומטי

חצי אוטומטי

שם המוצר.

אריזה מכונת גרגר

רכיבים מרכזיים

מנוע, PLC

מילות מפתח 1

אבקת תבואה מכונת האריזה

איטום סוג

תפירה

חומר

נירוסטה, נירוסטה 304

סוג אריזה

שקיות, קרטונים

מפתח נקודות המכירה

דיוק גבוהים

חומרי אריזה

עץ

אחריות

2 שנים

מילות מפתח

Multi-פונקציה מכונת האריזה

סוג

Multi-פונקציה מכונת האריזה

מימד(L*W*H)

810*700*2930mm

מתח

380V/50HZ or customized

כושר ייצור

20bag/min, 5bag/min, 8bag/min, 9bag/min, 7bag/min, 6bag/min, 15bag/min

פונקציה

ערבוב, איטום, מילוי, עטיפה

חשמל (W)

1w

תנאי

חדש

אחריות של רכיבים מרכזיים

2 שנים

וידאו היוצא-בדיקה

בתנאי

מכונות בדיקת הדו " ח

בתנאי

מותג

GIFCO, zzknown

המקום של מקור

הנאן, סין

מתח (V)

220V

הפונקציה העיקרית

שוקל להרכיב מילוי איטום

מיקום אולם התצוגה

אף אחד

מונע סוג

פנאומטי/חשמלי

מקור

סין

חומר האריזה

עץ, נייר, פלסטיק

משקל (ק " ג)

600

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5