תיאור

תכונות

פלדת אל-חלד, עמיד וחזק.

שארפ להב

פרמטר מוצר

גודל האריזה:560*365*345mm

משקל: 7.2 ק " ג

משקל: 8.5 ק " ג

קיבולת: 500kg/h

הספק: 1800w

מתח: 220v

פרטים

המפעל שלנו

Jiaozuo קדימה חברה כבר התמקדות על מחקר ופיתוח, ייצור ומכירה של ציוד מכני.אנחנו מתמחים ב-סחר בינלאומי עסקים.אנו עוסקים מזון מכונות,אגוז מכונת עיבוד,אריזה מכונות,מכונת ממכר אוטומטית,ייבוש מכונות,החברה שלנו יש איכות קפדנית-מערכת בקרה.חלק המכונות שלנו הן לסה " נ מוסמך.ואנחנו יכולים לספק ללקוחות טכני תומך,pre-sale-ו. שירותים לאחר המכירה, בכל עת, אשר גורמים לנו להיות פופולרי הספק המקומי ובחו " ל.

עכשיו המכירות שלנו יש רשת מכוסה אירופה,אמריקה,דרום מזרח אסיה,המזרח התיכון,אפריקה,וכו'.העיקרון של "שורש על כנות, שורשיים" ,אנו נשמור אופטימיזציה של שירות לאחר המכירה מערכת בקרת איכות מערכת.אנחנו מאוד ברוך הבא מקומיים וזרים לקוחות להצטרף אלינו ומבקשים הדדית ופיתוח win-win שיתוף פעולה.

על מס

מחיר המוצר לא כולל מס, דמי מכס.אז מתי למסור לך אותו ,אתה צריך לשלם מס, מכס תשלום עבור זה , כי כל מדינה שונה החוק,את המס גם אחרת ,אם אתה לא ברור ,אנא צור קשר עם המכס כדי לאשר את זה,תודה!

על משלוח:

אם אתה קונה משלוח חינם פריטים, נוכל לבחור את המתאימים שיטת המשלוח לפי סחורות משקל, ממד, כגון DHL, Fedex, TNT, UPS, וכן הלאה.

כל הפריטים יישלחו החוצה שלנו ממחסן בסין ישירות.

על משוב

1. אנו שומרים על סטנדרטים גבוהים של שירות, שואפים עבור 100% שביעות רצון!שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו.

2. אם אתה מקבל הזמנה, והם נמצאים במצב טוב, אתה מרוצה עם שירות ואיכות המוצרים שלנו.אתה מוכן להשאיר 5 כוכבים משוב חיובי על סדר!אנחנו יהיו מאוד אסיר תודה.

פרטים נוספים

שימוש

מסחרי

קיבולת

16L

חשמל (W)

1800W

חומר שיכון

נירוסטה

מספר הדגם.

LG-SY916

מקור

סין

מותג

FUWODA

חוות דעת

להיות אחד כדי לבדוק

כתובת הדוא " ל שלך לא יפורסם.שדות חובה מסומנים*

1 2 3 4 5